Thursday, October 28, 2010

salam imtihan =)


subhana man la yanaamu wala yashuu,

Allahumma zakkirni ma nasiit

maha suci Tuhan yang tidak pernah tidur dan tidak pernah lalai,

wahai Tuhanku,ingatkanlah aku apa-apa yang aku lupa

bersempena dengan musim exam yang datang melanda semua guru pelatih kat IpG kampus perempuan Melayu ni,alhamdulillah,pihak JAPIM berjaya buat bacaan yasin dan tahlil serta

solat hajat beramai-ramai di surau kegemaran ramai BISA..

alhamdulillah semuanye berjalan dengan lancar..akhir majlis,puan pengarah dijemput utk memberi sedikit ucapan..bla punyer bla....kata2 terakhir pengarah,semoga semua guru pelatih akan lulus dengan cemerlang..amin...mudah2an doa tersebut dimakbulkan..amin ya robbal alamin...

bile semua dah selesai,semua student ambik pluang utk bersalaman antra stu dgn yg lain dimana tlah mnjdi tradisi selepas solat..herm,,saling bermaafan dan saling mendoakan utk buat yg terbaik utk exam yg akn bermula minggu hadapan..

erm,,tanpa ku sangka, salam punyer salam datanglah budak2 junior.,,mai bermaafan bersama,rase terharu plak bila jmpa cik syazliana,cik ash izzati n cik shahira datang bermaafan bersma smbil mdoakan yg terbaik utk exam nati..tak sangka..herm..terima kasih la kepada kalian semua..

dan kepada semua sahabat-sahabat ku,terutama ppismp pa julai 2009,ku mendoakan yg terbaik buat kalian semua..all da best k..ni las exam b4 kite naik degree,,nex yer dh degree,,smoga kita tidak akan berpisah mktb bila naik nex yer....amin..kepada sahabat2 lain dari unit sns,pk,pra,mate,bm,,serta cik murabbi,cik ibtisam,cik serikandi n saudari pelangi..didoakan juga al da best kepada

kalian..sayang kalian..

kepada semua warga guru pelatih institut pendidikan guru KPMM..al da best to u all..

semoga kejayaan bersama kiter semua..amin..

jangan lupe utk kiter terus ber DUIT,,(doa,usaha,istiqamah,tawakal) yer..semoga semua kan berjya dgn cemerlang..amin,,mudah2an.,,,

SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN

..SALAM BERMUJAHADAH..

SALAM IMTIHAN =)

tiada kemenangan melainkan berkat pertolongan dari Allah

( ali imran :126)

apabila kamu telah berazam,maka bertawakal kepada

Allah,sesungguhnya Allah menyintai orang2 yng bertawakal

(ali imran: 159)

jom baca buku,jgn asyik buku jer bace kite..

jANGAN DIRENUNG LETIHNYA USAHA TAPI RENUNGLAH MANISNYA KEJAYAAN

4 comments:

Serikandi Mujahidah... said...

sy pun ad?hehe..syukran2...wt molek exam ye

Cahaya Malam said...

(>.<)...(@,@)...
erm..syukran jgk..=))

murabbi solehah said...

gudlak simbahan cahaya!!!!=)
arju najahna fil imtihan,,amiiin=)
slmt stad yepp...

Cahaya Malam said...

cik murabbi solehah> na'am..semoga najaha fil imtihan..