Friday, March 18, 2011

Aku bukanlah pilihannya...

Buat pertama2 kalinya

Entry kali ni la..

tajuk dilakar dahulu..

sebelum2 ni..

tajuk adalah perkara terakhir yang akan terlakar indah di entry..hehehehe

ape kena ngan tajuk kali ni??

Herm..pertama2 nya ia xde kaitan ngan sape2 kot..

Enrty ni saje2 di postkan..hahahahaha..ade ke cam tu???




aku bukan pilihannya…

ketetapan itu harus ku terima dengan seadanya..

ku tahu dan sedar diri..

siapalah daku utk menjadi pendamping disisimu selalu..

yeah!! ku x layak untuk setia di samping mu..

ku harus akur ketidaksesuaian ku utk menjadi…

sahabatmu….

Tiada guna utk ku bersahabat.. …

Andai aku xlayak utk di susahkan oleh mu..

Andai aku xmampu untuk membantu walau sekelumit pon..


Kata bersahabat..

Susah senang sentiasa bersama…


jadi makna berkata di sini..



Aku bukanlah calonnya utk bersahabat sebab aku bukanlah pilihannya..

.

.

……The end……..

No comments: